Onze missie

Het bijdragen aan een beter advies voor de klant, door het ontzorgen van assurantiekantoren.

1 Klantbeeld

Uw medewerkers lopen er waarschijnlijk geregeld tegenaan: eindeloos navigeren binnen een verouderd systeem, telefoongesprekken met klanten die efficiënter kunnen en simpele, maar tijdrovende werkzaamheden, omdat er binnen het huidige softwareprogramma weinig mogelijkheden zijn om deze snel uit te voeren.

Wij helpen u uw klantcontact naar een hoger niveau te tillen, door uw verzekeringssoftware effectief en overzichtelijk in te delen. We brengen al uw klantgegevens in beeld.  We heten niet voor niets ‘Klantbeeld 360 graden’.

Onze visie

We ervaren dat assurantiekantoren vanwege inefficiënte werkprocessen en softwareprogramma’s, niet het meest kunnen halen uit hun klantgerichte aanpak. Dat is jammer. Die bedrijven willen en kunnen wij ontzorgen, door middel van ons moderne CRM platform. Daar waar gewenst op maat ingericht.

KB360, uw assurantiestekker op maat

We leveren graag maatwerk, omdat geen enkel assurantiekantoor hetzelfde is. Zie onze service als het leveren van de juiste stekker. U bepaalt welke stroom u wilt hebben, wat de kleur van de stekker moet zijn en of er een sticker op mag. Wij zullen het vervolgens zo ontwerpen en bouwen. Samen met u, want alleen in een intensieve samenwerking ontstaan de juiste oplossingen.

Onze werkwijze

Fase 1

Intake

We leren elkaar kennen en bespreken uw wensen en behoeften over uw manier van zaken doen. We laten u zien hoe KB360 u hierbij kan ondersteunen. Vervolgens kunt u aangeven hoe u wilt dat het platform eruit moet komen te zien en welke extra functionaliteiten gewenst zijn.

Fase 2

Realisatie

Samen met uw mensen ontwikkelen we die versie van Klantbeeld die u voor ogen hebt.

Fase 3

Implementatie

U implementeert Klantbeeld in uw organisatie, uiteraard met onze ondersteuning. De focus ligt in deze fase op het meenemen van uw medewerkers in de nieuwe werkwijze.